söndag 10 maj 2020

- Nu blir det spännande,,,

Allting har sin tid och sitt slut och något annat tar vid ...

Nordanvindens hemsida kändes ju lite onödig att uppdatera eftersom det varken kommit valpar eller nya hundar på ett bra tag, samma med kennelbloggen - den var ju kopplad till hemsidan.
Ellen och Hugos fotoblogg har varit kul eftersom det blev ett digitalt fotoalbum (kanske mest för mig)
Alternativet var alltså att lägga ner och pyssla med något helt annat... eller lyckas koppla ihop den gamla bloggen med fotobloggen och få något helt nytt.
Stackars webMattias fick (återigen) offra tid på att fixa ihop det,
Så- nu är allt hopslaget med nytt namn och allt.

Jag har skrattat glatt när jag läst gamla blogginlägg från 2010 och framåt- tyvärr tappade en hel del gamla inlägg sina bilder så dem har jag raderat,  avskyr tomma bildrutor

Tanken är att denna blogg visserligen ska handla en massa om Saga, Ellen och Hugo men även om surdegsbak, pelargoner, stickning, hydroponiskodling och vegetarisk mat- dvs allt och ingenting,
Och det känns faktiskt lite kul att börja på något helt nytt, (lite ändringar ska ännu göras men den 11 juni försvinner Nordanvindens.com för gott)








1 kommentar:

  1. Gulp, fick hjärtat i halsgropen när jag -min vana trogen- gick in på Nordanvindenbloggen & den var puts väck!!!�� Men sen kom jag på att leta efter Proppisens fotoblogg å...VOILA! Där var ni!❤️
    Ser fram emot att fortsätta att följa livet på farmen här istället!����
    Kramar från mig & mopparna��

    SvaraRadera