onsdag 25 mars 2015

- hon var arg igår- tanten...

inte på mig- så klart...
men Bull... mopskillen som ska sätta på allt som rör sig ( eller nästan)
Lilla mops Klara var med på vår skogsrunda- och hon löpte inte- men Bull var helt övertygad om att hon gjorde det...
Det verkar som om mopsar har noll koll på att ett nej är ett nej...
Jag däremot skulle ju aldrig....
Så idag fick Klara promerera med det "andra gänget" och Bull var som "folk" igen
- vi åkte till min älsklingsskog....


- jag gillar verkligen den.....

- allt behöver man ju inte plåta...

- man får vänta och vänta på de där kortbeningarna

- och jag tänkte vi skulle gå ut på isen och kolla sälar... men det skulle vi inte
(och dom tänkte lämna mig där när jag inte kom nog fort )

- men kom nån gång....sölkorvar

- Hedda hänger efter mig hela tiden...

- jag kollar om vi inte kan börja spåra snart...

- och sen hittade jag en jättemysig sten...

- men vips var det ett gäng mopsar som skulle upp på samma sten


- och lillskiten hävdade att det var hennes... tro det den som vill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar