onsdag 14 november 2012

Det är

tidiga kvällar som gäller
- tidigare & tidigare...
Och jag föredrar att tro att det beror på infektionen snarare än åldern ( inga kommentarer kära söner ;-)
Jag fattar inte hur mina vänner orkar ägna kvällarna åt aktiviteter o småpyssel... här är det zombieliv som gäller , matning, rastning o några minuters vegeterande.
Valparna växer o frodas- hade tänkt väga dem ikväll- men de var så himla aktiva ;-)
å' fina tjusiga foton - jag skäms att de är så dåligt dokumenterade.... men det mkommer ( fick fotoshop elements 11 idag- o jisses vad mkt man kan fixa med bara några klick)
Och eftersom livet just nu är hårdstrukturerat- så kommer valpfotande upp som en punkt på listan ;-)
( lite kul att jag som alltid gjort listor helt plötsligt börjat följa dem ;-)
Så nu...
* sovande
* kl 06.30 rastning av mopskillar
* rastning av Mops/ havanaistjejer
* mat till alla
* jobb
* hem- rastning o matning enligt morgonschema
....
Yepp kamrat H är hemma- men inte så vigulant ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar