torsdag 30 september 2010

- inte alltid som man tänkt sig

-skulle in en snabbis och klippa mig
( och ja- för mig handlar det om drop in)
- men så klart- inte en enda frissa ledig...
inte ens Ericssons som ALLTID har...
och dom läckra röda kängorna passade inte mina fötter-
inte ens hur mkt jag än ville
Jo jag hade ju kunnat sitta stilla i dem & vara vacker
- men ibland vill man ju förflytta sig en bit...
så besvikelsen var stor-
men då jäklar-
kan jag inte klippa mig eller gå i mina röda kängor får jag väl göra ngt annat
så jag shoppade (r-e-j-ä-l-t)
- grå högklackade boots
- ett antal kjolar (!)
- toppar, kofta och en liten jacka (som jag i alla fall kan ha på begravning om inte annat)
- man ska söka balans i tillvaron- en ( i mitt fall minst fyra) missräkningar ska vägas upp -
och då gäller det att göra det ordentligt på en gång-
-mopsarna höll i alla fall med om att det var helt rätt ;-)
Jobbkväll - även om det var hemma jobb
imorgon utbildning + besök av en tjejmaffia som flödar av energi-
-trodde jag skulle göra massor ikväll- men jag hade helt fel----
det skulle bli en tidig sovkväll istället ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar